Jaká byla Vaše cesta do společnosti CENTURY 21 a jak dlouho jste majitelkou vlastní realitní kanceláře?
S oblibou říkám, že vše potřebuje svůj čas a nic se nedá uspěchat.
Do franšízy jsem vstoupila se svým manželem, který se v oblasti komerčních realit pohybuje 17 let. Naši společnou realitní kancelář rozvíjíme čtvrtým rokem.
Mé zkušenosti v realitách byly na začátku našeho podnikání jen teoretické. O to víc mě lákala praxe, ve které bych mohla využít svého entuziasmu a obchodního ducha.
CENTURY 21 jsme měli v hledáčku delší dobu, jen naše rozhodnutí muselo uzrát.
Čím Vás oslovila možnost spolupráce s CENTURY 21?
Hledali jsme především silnou značku. Naše sympatie získala CENTURY 21, kterou jsme znali spíš z cest do zahraniční, kde jsme se s ní často setkávali.
Až později jsme zjistili, že právě CENTURY 21 je v oblasti realit světovou jedničkou.
V regionu Znojemska, kde působíme, doposud nebyla zastoupena, a tak jsme se rozhodli pro ni. Definitivní rozhodnutí padlo po našem setkání s budoucími kolegy ze sítě, kde jsme nasáli tu pravou atmosféru.
Jak hodnotíte dosavadní spolupráci s CENTURY 21?
Moje očekávání byla naplněna. Práce v realitách je velmi rozmanitá činnost, která každý den přináší nové zkušenosti. Fungování pod značkou CENTURY 21 pomáhá otevírat další příležitosti.
Oblast realit je velmi dynamická a i Vy musíte pružně reagovat na vývoj trhu…
Přesně tak! Co bylo dobrým standardem včera, nemusí už platit pro zítřek.
Jaké jsou Vaše nadcházející krátkodobé i dlouhodobé pracovní cíle a plány?
Postupně, ale o to intenzivněji, chci nadále kultivovat tuzemský realitní trh a tím měnit pohled klientů na práci realitních makléřů.
Ještě před pěti lety jsem se často setkávala s negativními postoji vůči realitním makléřům a realitním kancelářím obecně. Tento pohled se už mění, některé předsudky ale stále přetrvávají a je třeba pracovat na jejich odstranění.
Co se týká krátkodobých cílů, snažíme se vždy reagovat na situaci na realitním trhu a podpořit rozhodnutí klientů tak, aby z jednání vždy odcházeli s pocitem profesionální podpory.
Jaká jsou Vaše největší profesní očekávání a přání?
V očekáváních bývám vždy raději skromná. Samozřejmě si ale přejeme vytvořit nejlepší realitní tým široko daleko, poskytovat ten nejkvalitnější klientský servis a umět pro naše klienty najít ta nejlepší řešení, ať se jedná o koupi, nebo prodej nemovitosti.
Jaké nástroje a benefity značky CENTURY 21 Vám pomohly v začátcích a kterých využíváte dodnes?
CENTURY 21 je v první řadě světovou jedničkou v realitách. Má velmi jasně definovaný etický kodex, kterým se řídí, a propracovanou školicí akademii. Líbí se mi také důraz na kontinuální učení a vzdělávání se v oboru. V Akademii CENTURY 21 se průběžně školí nejen franšízanti nebo ředitelé kanceláří, ale také především nováčci, kteří se poté připravují k profesním zkouškám.
Témata školení jsou pestrá, reagují na aktuální dění na trhu a vždy si z nich lze vybrat to, co právě potřebujeme.
Jak se Vám daří skloubit pracovní a rodinný život?
Bez sdíleného kalendáře se neobejdeme, přesto někdy máme napilno a například vyzvednutí dětí z kroužků nebo logistiku s nákupem řešíme spíš operativně. Tím, že jsme měli s manželem podobnou zkušenost již v předchozím zaměstnání, byť ještě bez dětí, víme, co od sebe můžeme vzájemně čekat. Na podnikání se mi líbí možnost plánovat a být manažerem svého času. Některé víkendy bývají náročnější, protože klienti na prohlídku jindy zkrátka nemohou přijít, ale i tak se dá vše zvládnout.
Co je pro vás na modelu spolupráce s CENTURY 21 nejcennější?
Nejcennější pro nás je vědomí, že pokud potřebujeme pomoc či podporu, můžeme si být jistí, že se nám jí v CENTURY 21 dostane.
Další příběhy našich franšízantek:
Radka Vajo: Jsem paní svého času. Můžu si jednoduše plánovat práci a užívat si i čas s rodinou.
Magdalena Gómezová: Mít vlastní realitní kancelář pro mě znamená nezávislost a flexibilitu.
Zaujal vás příběh Libuše Drozdové?
Líbí se vám myšlenka podnikání v realitách?
Pojďme se spojit.
Vyplňte formulář níže a budeme vás kontaktovat nejpozději do 48 hodin, většinou ovšem dříve.
Sami nemáme rádi, když musíme někam zadávat svoje číslo, ale ze zkušeností víme, že vše se nejlépe vysvětluje po telefonu.